Nowa kierownica Thrustmaster Evo Racing 32R wprowadza modułowy system – premiera z początkiem maja 2024.

Nowa kierownica Thrustmaster Evo Racing 32R wprowadza modułowy system – premiera z początkiem maja 2024.

Thrustmaster stopniowo i bez pośpiechu wprowadza do oferty nowe modele kierownic , które mają w zestawie do wyboru system montażu do serwobazy Direct Drive jak i tych tradycyjnych z napędem paskowym.
Po bardzo udanym modelu kierownicy ze stajni Ferrari , który debiutował w ostatnim kwartale 2023 roku, a jest dedykowany wyścigom i autom GT3 – link to niej w tym miejscu, tym razem mamy do czynienia z 32cm okrągłym modelem, w obiciu skórzanym.

Będzie to bardzo uniwersalna kierownica, choć jak można się domyślić największą popularność znajdzie w rajdach i drifcie.
Przy tej wielkości obręczy znajdzie też zastosowanie w jeździe klasycznymi sportowymi samochodami ulicznymi.

To co ją wyróżnia to fakt , że ma budowę modułową – składa się z button boxa z łopatkami do zmiany biegów, oraz dokręcanej obręczy. Nic nie stoi na przeszkodzie aby fabryczną obręcz zastąpić inną, której kształt będzie odpowiadał miejscom montażowym. Producent wspomina , że w przyszłości ukażą się inne modele obręczy aby można było korzystać z jednego button boxa ale z kilku obręczy.

Sama kierownica EVO Racing 32R jest bardzo lekka, przy swojej wielkości waży zaledwie 1300g co zapewni pełną kompatybilność z serwobazami starszej generacji , gdzie moment obrotowy wynosi ok.3.9Nm ( jak T300 czy Tx ) , w „mocniejszych” modelach z ok. 6Nm ( jak T-GT II , TS-PC, TS-XW) czy w końcu z najnowszą serwobazą Direct Drive 10Nm , modelem T818.

Premiera planowana jest na pierwszy tydzień maja 2024 , kierownica w tych dniach będzie dostępna w naszym sklepie stacjonarnie jak i można ją zamówić online w przedsprzedaży w tym miejscu – Thrustmaster EVO Racing 32R Leather 4060318

 

 

Share this post