Opis
Conspit CPP APEX
Zestaw 2 pedałów Conspit CPP APEX jest przeznaczony dla ambitnych graczy symulatorów wyścigowych, poszukujących gotowego do rywalizacji połączenia realistycznej hydrauliki, precyzyjnych czujników i wysokiej jakości wykonania. Pedały są wykonane w całości z aluminium i oferują szeroki zakres regulacji – dla bezkompromisowych wrażeń z jazdy na komputerach PC.
Rewolucja hydrauliczna w zasięgu ręki
Łącząc opatentowaną technologię czujników CONSPIT z zaawansowaną inżynierią hydrauliczną, CPP APEX zapewnia precyzyjną kontrolę i wysoką wydajność, redefiniując dostępny hydrauliczny układ hamulcowy w konkurencyjnej cenie.
Hydraulic Innovation- Pionowa komora dwukomorowa
Opierając się na podstawowej technologii hydraulicznej CONSPIT, hamulec CPP APEX charakteryzuje się kompaktową, pionową konstrukcją dwukomorową, integrującą cylindry hydrauliczne i elastomerowe. Jednoczęściowy, odlewany ciśnieniowo aluminiowy cylinder hamulcowy, precyzyjnie obrabiany CNC, zapewnia płynne czucie pedału i wyjątkową trwałość.
Czujnik hydrauliczny 10 MPa
CPP APEX jest wyposażony w niestandardowy, precyzyjny czujnik hydrauliczny o ciśnieniu 10 MPa, który precyzyjnie wykrywa ciśnienie w układzie hamulcowym, umożliwiając realistyczną i precyzyjną kontrolę. Szeroki zakres ciśnienia i konstrukcja hydrauliczna zapewniają liniowe i responsywne hamowanie, co przekłada się na precyzję hamowania progowego i hamowania na zakręcie.
Dwustopniowe czucie hamulca
CPP APEX zapewnia unikalne, dwustopniowe czucie hamowania dzięki połączeniu sprężyny i elastomeru. Sprężyna symuluje początkowy kontakt zacisku z klockiem, a elastomer zapewnia twardsze sprzężenie zwrotne w późniejszej fazie. Użytkownicy mogą również dostosować czucie pedału, wybierając różne poziomy sztywności elastomeru, aby dopasować je do swoich preferencji jazdy.
Zamknięta konstrukcja przepustnicy
Pedał gazu ma zamkniętą konstrukcję, ściśle integrując elementy takie jak sprężyna i drążek przepustnicy, aby zapobiec przedostawaniu się zanieczyszczeń z zewnątrz i zapewnić precyzyjną kontrolę. W połączeniu ze sprawdzonym czujnikiem Halla, zapewnia precyzyjną reakcję przepustnicy i poprawia ogólne wrażenia z jazdy.
Materiały gotowe do wyścigów i precyzyjna inżynieria
Pedał wykonany jest z wysokiej jakości stopu aluminium, uszlachetnionego obróbką cieplną T6 i precyzyjną obróbką CNC, co zapewnia doskonałą wytrzymałość i trwałość. Piaskowane, anodowane wykończenie dodaje mu wyrafinowanego charakteru, zapewniając zarówno doskonałe wrażenia, jak i długotrwałą wydajność.
Obróbka precyzyjna i projektowanie łożysk
Kluczowe elementy nośne i ruchome pedałów są precyzyjnie obrobione i wyposażone w łożyska, co gwarantuje stabilną, długotrwałą pracę — zarówno przy krótkotrwałych, dużych obciążeniach, jak i podczas długich wyścigów wytrzymałościowych.
Wszechstronne wdrożenie
Montaż klasy profesjonalnej: • Kompatybilny ze wszystkimi głównymi profilami aluminiowymi i platformami zintegrowanymi. Gotowy do użycia: • Zawiera uchwyt ścienny do montażu na podłodze, wyposażony w antypoślizgowe silikonowe podkładki.
Rozbudowa o pedał sprzęgła
CPP APEX standardowo wyposażony jest w dwa pedały, ale można go bezproblemowo rozbudować o opcjonalny pedał sprzęgła, aby dopasować do stylu jazdy kierowcy.
Innowacyjna konstrukcja płyty bazowej
– 5 mm stalowa rama cięta laserowo: wysoka wytrzymałość zapewniająca długotrwałą trwałość – Amortyzacja konstrukcji warstwowej: wielowarstwowa konstrukcja skutecznie pochłania drgania – Podpórka pod piętę ze szczotkowanej stali nierdzewnej: odporna na zużycie, z grawerowanym laserowo napisem CONSPIT – Regulowane mocowanie pedałów: wpuszczana konstrukcja umożliwia dostosowanie odstępów między pedałami – Porty boczne: łatwy dostęp nawet po instalacji na platformie – Czyste prowadzenie kabli: ukryte wewnętrzne okablowanie zapewniające schludną i przyjazną dla użytkownika konfigurację
Dopasowane do Twojego unikalnego stylu jazdy
CPP APEX oferuje szeroki zakres regulacji, aby dopasować się do różnych stylów jazdy. Pedały przepustnicy, hamulca i opcjonalnego sprzęgła oferują trzystopniową szybką regulację, a także hydrauliczną regulację napięcia wstępnego i wymienne sprężyny/elastomery, aby pomóc Ci znaleźć idealne czucie pedału.
Moduł wibracyjny M-DVF (opcjonalnie)
Opcjonalny moduł sprzężenia zwrotnego wibracji M-DVF zwiększa immersję dzięki oprogramowaniu CONSPIT lub funkcji ShakeIt Motor w SimHub. Oferuje on konfigurowalne ustawienia sprzężenia zwrotnego dla różnych scenariuszy jazdy, pozwalając kierowcom odczuwać w czasie rzeczywistym zmiany toru i dynamiki pojazdu – zapewniając niezbędne bodźce dotykowe, często pomijane w wyścigach symulacyjnych.
Conspit Link 2.0
Szybkie ustawienia można skonfigurować w oprogramowaniu sterownika Conspit Link 2.0, które oferuje także praktyczne funkcje, takie jak konfigurowalna krzywa mapowania i ogranicznik siły hamowania.
Połączenia dla CPP APEX
CPP APEX można podłączyć bezpośrednio do komputera przez USB lub bezproblemowo zintegrować z tylnym portem podstaw osi serii Ares, oferując bardziej uproszczony ekosystem symulatorów wyścigowych. (Uwaga: moduł wibracji nie jest obsługiwany w przypadku integracji z podstawą).
Specyfikacja
- Materiał: Stop aluminium, Stal węglowa
- Wymiary: 328 x 333 x 227 mm
- Maksymalny współczynnik hamowania: 100 bar
- Platforma: PC Windows
- Połączenie: USB bezpośrednio, CONSPIT CAN
- Oprogramowanie: SimHub + Conspit Link 2.0































































