Napinacz Pasów Qubic System QS-BT1
7.299,00 zł
- Opis
- Informacje dodatkowe
Opis

Napinacz Pasów Qubic System QS-BT1
Napędzany tą samą technologią co zapierający dech w piersiach QS-220, QS-BT1 to wielofunkcyjny, dwukanałowy, bezpośredni napęd pasów bezpieczeństwa , który zwiększa immersję w symulatorze wyścigów jak żadne inne urządzenie w tej klasie i przedziale cenowym. Może on nie tylko uzupełnić sprzężenie zwrotne siły oferowane przez koła z bezpośrednim napędem, ale także podnieść poziom ogólnego doświadczenia oferowanego przez już naprawdę immersyjne platformy ruchu QS, a w razie potrzeby może nawet działać jako samodzielne, niezależne urządzenie.
Symulacja hamowania, przyspieszeń bocznych, pokonywania zakrętów z dużą prędkością, blokowania kół i utraty przyczepności to jedne z głównych cech QS-BT1. Asymetryczne wibracje silnika i efekty nawierzchni drogi, takie jak pasy wibracyjne, są również dostępne dla gier, które je obsługują, a mimo że został zaprojektowany głównie do zastosowań w symulatorach wyścigowych, dzięki sile 200 N na kanał, QS-BT1 może być również z powodzeniem używany w symulatorach lotów, aby poczuć gigantyczne siły podczas manewrów z dużym G.

Ulepszanie wrażeń z symulacji hamowania samochodu
Napinacz paska QS-BT1 znacznie zwiększa poziom realizmu, zapewniając niezrównaną możliwość głębokiego zaangażowania się w skomplikowaną dynamikę hamowania.
To innowacyjne urządzenie zmienia symulacje jazdy samochodem w ekscytujące i wyjątkowo realistyczne doświadczenie, wyznaczając nowy standard intensywności i autentyczności wirtualnej jazdy.

Zaawansowana symulacja układu kierowniczego z technologią podwójnego napinacza
Zaawansowana technologia dwukanałowego napinacza pasów bezpieczeństwa pozwala na precyzyjną symulację ruchu kierownicy, zapewniając dynamiczne i realistyczne wrażenia podczas skręcania.
Poczuj subtelne reakcje na zakrętach i miej pełną kontrolę nad kierownicą, tak jak w prawdziwym samochodzie.

Wibracje zwiększające immersję
QS-BT1 to zaawansowany napinacz pasów bezpieczeństwa wyposażony w innowacyjną technologię wibracji silnika. Dzięki temu urządzeniu możesz dosłownie poczuć pulsowanie mocy silnika, dodając realizmu i intensywności do wirtualnego doświadczenia jazdy.
Wibracje silnika są precyzyjnie dostosowane do zmieniających się warunków drogowych, reagując na dynamiczne przyspieszenia i zmiany biegów. QS-BT1 pozwala w pełni zanurzyć się w symulowanych emocjach motoryzacyjnych, zapewniając niezapomniane wrażenia zarówno miłośnikom symulatorów wyścigowych, jak i tym, którzy szukają realistycznych wrażeń motoryzacyjnych.
Realizm zmiany biegów
Napinacz pasów bezpieczeństwa QS-BT1 wykracza poza tradycyjne doświadczenia symulacyjne, wprowadzając wrażenie zmiany biegów. Dzięki zaawansowanej technologii możesz wyraźnie poczuć przejście między biegami, ponieważ pasy bezpieczeństwa reagują odpowiednio na zmiany biegów.
Ta innowacyjna integracja zwiększa ogólny realizm symulacji jazdy, zapewniając użytkownikowi namacalne informacje zwrotne, które odzwierciedlają niuanse dynamiki prawdziwego pojazdu. Dzięki temu wirtualne wrażenia z jazdy stają się jeszcze bardziej wciągające i angażujące.

Zgodność z innymi urządzeniami
Samo urządzenie nie jest w stanie stworzyć wrażenia przyspieszenia do przodu i szybkiej jazdy, szczególnie podczas jazdy samochodem elektrycznym, gdzie nie ma drgań silnika i słychać tylko hałas drogi. Nawet po dostrojeniu wszystkich efektów, odczuwa się, że na długiej prostej, w samochodzie formuły, jadąc 300 km/h, wciąż czegoś brakuje. Na szczęście QS-BT1 jest kompatybilny ze wszystkimi platformami ruchu, które są zasilane technologią Motion Systems (QS, PS, HS [1]), a także z naszym prostym w budowie, w pełni OpenSource, DIY WindSim , który może łatwo pokazać, jak to jest prowadzić samochód bez dachu… zimą… w peruce.
Poza 4 kołami
Twoim marzeniem jest pilotowanie myśliwca? Chcesz doświadczyć przeciążenia (G), jakie odczuwa pilot?
QS-BT1, z jego zadziwiającą 41 kg/90 funtów stałej siły pociągowej, pozwala doświadczyć i poczuć różnice między 1G, 2G, 3G, a nawet 9G. Dodatnie G, ujemne G lub oba, wszystko zależy od Twoich preferencji, nie bój się granic, dosłownie. Siły odśrodkowe, wibracje silnika, ogień armatni, wystrzeliwane pociski lub flary rozwiązują [2] – wszystkie one generują dokładne sprzężenie zwrotne za pośrednictwem QS-BT1 i głęboko zanurzają Cię w symulacji. Brakujący czynnik, który przywiązuje Twoje ciało do siedzenia, stres, który odczuwasz na swoim ciele podczas ciasnych manewrów, sprawiając, że zastanawiasz się, czy naprawdę chcesz powtórzyć ten sam manewr, są w końcu tam, aby ponownie zmniejszyć lukę między rzeczywistością a symulacją.

Drobne szczegóły, które mają znaczenie
Fotel musi być prawidłowo dobrany do wzrostu i szerokości ciała, ponieważ położenie otworów na pasy bezpieczeństwa ma kluczowe znaczenie dla realistycznego sprzężenia zwrotnego i zanurzenia.
Aby uzyskać optymalne ogólne wrażenia, otwory na pas powinny być ustawione poziomo na wysokości ramion (oznaczone jako „ PRAWIDŁOWA WYSOKOŚĆ ”).
Szczeliny powyżej poziomu ramion (oznaczone jako „ ZA WYSOKO” ) zmniejszają realizm i przyjemność z sprzężenia zwrotnego.
Szczeliny poniżej poziomu ramion (oznaczone jako „ ZA NISKO ”) powodują przyciąganie w dół, co jest przydatne w symulatorach lotów do symulowania siły G skierowanej w dół, ale nie jest idealne do symulacji wyścigów.

BEZ BÓLU, BEZ UCISKÓW
Pasy bezpieczeństwa muszą być ustawione w sposób zapobiegający obrażeniom.
Optymalnym rozwiązaniem jest, gdy pasy bezpieczeństwa znajdują się bezpośrednio nad ramionami, ale nie dotykają szyi ( zielona linia przerywana ).
Zbyt szerokie rozstawienie gniazd może powodować nienaturalne ściąganie ramion, zmniejszając realizm i dokładność sprzężenia zwrotnego siły.
Wąsko osadzone szczeliny (czerwone strzałki skierowane do wewnątrz) koncentrują siłę w niewygodnej pozycji na klatce piersiowej i mogą ograniczać ruchy, zmniejszając immersję w symulacji wyścigów i powodując kontuzje.

SYMULACJE WYSOKIEGO STRESU
Profesjonalne uprzęże wyścigowe są zbudowane do ekstremalnych warunków, oferując większe bezpieczeństwo i trwałość niż uprzęże do symulacji wyścigów. Ich solidna konstrukcja wytrzymuje dynamiczne ruchy platformy QS-BT1, niezbędne do realistycznej symulacji przeciążeń.
W przeciwieństwie do uprzęży do symulatorów wyścigowych, które zużywają się szybciej i oferują mniejsze bezpieczeństwo, uprzęże profesjonalne są wyposażone w bezpieczny mechanizm blokujący, który zapobiega przypadkowemu zwolnieniu podczas użytkowania, a jednocześnie umożliwia szybkie odłączenie pod obciążeniem dla bezpieczeństwa. Ta równowaga zapewnia zarówno bezpieczeństwo, jak i łatwość wyjścia w symulacjach o wysokim poziomie stresu oraz łatwość użytkowania.

GOTOWY NA WYŚCIGI WYTRZYMAŁOŚCIOWE 24H
QS-BT1 zapewnia wyjątkowo cichą pracę dzięki technologii zastosowanej w QS-220. W rezultacie, dzięki niemal bezgłośnej pracy, QS-BT1 może być używany późnym wieczorem, nie przeszkadzając reszcie domowników i doskonale nadaje się do długich wyścigów wytrzymałościowych, w których następuje zmiana kierowcy – Twój partner wyścigowy będzie mógł odpocząć lub spać spokojnie obok pracującego QS-BT1 [3].

Wpływ obciążenia na czas pracy
Wykres przedstawia wynik syntetycznego testu obciążeniowego ze stałą siłą naciągu, co pozwoliło na wiarygodne sprawdzeniewłaściwości chłodzących QS-BT1 .
Takie charakterystyki siły nie występują podczas typowej symulacji .

GDY BRAK RUCHU JEST PO PROSTU LEPSZY
Klasyczne platformy ruchu nie mają wyboru i muszą polegać na grawitacji Ziemi, jeśli chodzi o przedłużone przyspieszenia. Nawet przy 20-stopniowym nachyleniu daje tylko około 3,3 m/s2 [4] odczuwalnego stałego przyspieszenia, co przy założeniu 50 kg wagi klatki piersiowej człowieka równa się tylko 165 N siły. Wykonywanie hamowania na ślizgu, które wymaga zarówno pochylenia, jak i przechyłu, aby je poprawnie symulować, drastycznie zmniejsza wspomniane siły. W porównaniu do QS-BT1, który generuje 200 N na kanał [5], oczywiste jest, że należą one do dwóch różnych lig. Gdy oba systemy są połączone, platforma ruchu nie musi już tak bardzo podkreślać symulacji przedłużonych przyspieszeń i może wykorzystać pełen zakres swoich możliwości we wszystkim innym.

ZAUFANE BEZPIECZEŃSTWO SYMULACJI
QS-BT1 wyróżnia się immersyjnym doświadczeniem i bezpieczeństwem w symulowaniu warunków drogowych i zachowania pojazdu. Jego konstrukcja obejmuje kilka funkcji bezpieczeństwa, w tym:
- Zastosowanie silników i źródeł zasilania, które równoważą siłę uciągu i prędkość, ze względów bezpieczeństwa (różnica w napięciach znamionowych).
- Optymalna siła naciągu, wystarczająco duża, aby zapewnić realistyczne doznania, ale bezpieczna dla ludzi.
- Dwukanałowy system samotestujący Motion-Lock [6], kompatybilny z różnymi platformami ruchu QS i QS-DD-20.
- Dodatkowe oprogramowanie nadzorujące, które zwiększa bezpieczeństwo wykraczające poza rozwiązania sprzętowe.

EFEKTY APLIKACJI WYŚCIGOWYCH
- HAMOWANIE
- PRZYSPIESZENIA BOCZNE
- SIŁA ODŚRODKOWA PODCZAS POKONYWANIA ZAKRĘTÓW
- POŚLIZG I BLOKADA KÓŁ
- DRGAŃ SILNIKA / OGRANICZNIK OBROTÓW
- ZMIANA BIEGÓW
- POŚLIZG BOCZNY, UTRATA PRZYCZEPNOŚCI, NADSTEROWNOŚĆ
- PIONOWA SIŁA G
- OCHRONA PRZED UDERZENIEM
EFEKTY APLIKACJI LOTNICZYCH
- POZYTYWNY G
- NEGATYWNY G
- PRZYSPIESZENIA BOCZNE
- ZWALNIANIE / HAMULEC PRĘDKOŚCI
- SIŁA ODŚRODKOWA PODCZAS PRZECHYŁU/BANKU
- OGIEŃ DZIAŁA/WYSTRZAŁ POCISKÓW
- USUWANIE BŁOT/PLEW
Specyfikacja techniczna
- Źródło zasilania: 4A/115VAC, 2A/230VAC
- Moc znamionowa: 321 W
- Prąd rozruchowy: 20A/115VAC, 40A/230VAC
- Klasa ochrony: 1
- Interfejs: USB
- Liczba niezależnych kanałów: 2
- Siła naciągu: 20,5 kg/45 funtów/200 N na kanał
- Temperatury przechowywania: +5°C do +40°C
- Pełne temperatury pracy: +5°C do +35°C
- Zgodność z komputerem: Windows PC
- Obsługiwane efekty: zależą od konkretnej gry
- Wielofunkcyjny RGB
- Maksymalna długość kabla USB: 3m
- Maksymalna długość kabla Motion-Lock: 3m
- Zgodność platform ruchu: QS, PS, HS [1]
WYMIARY URZĄDZENIA:
- Główne wymiary: 561 x 99 x 138 mm
- Waga urządzenia głównego: 12 kg
- Waga zasilacza: 2,8 kg
OPAKOWANIE:
- Wymiary opakowania: 660 x 255 x 180 mm
- Waga opakowania: 19 kg
Informacje dodatkowe
Waga | 19 kg |
---|---|
Wymiary | 67 × 27 × 19 cm |