- Opis
Opis
![](https://upload.cdn.baselinker.com/products/1005430/42a96a1747c928057f322ddd235f5e98.jpg)
Podium Advanced Paddle Module: Najbardziej autentyczny system zmiany biegów w historii
Wyposażony w magnetyczne dźwignie zmiany biegów i czujniki Halla moduł Podium Advanced Paddle to optymalne ulepszenie kierownicy Fanatec.
![](https://upload.cdn.baselinker.com/products/1005430/81daa7bffd30d1701346460a3bd598f5.jpg)
![](https://upload.cdn.baselinker.com/products/1005430/d3857bfb8df4e56275b60252ef468c13.jpg)
Jakość motoryzacyjna
Obrabiana CNC aluminiowa klatka i 3-milimetrowe płytki łopatek z włókna węglowego w połączeniu z magnetycznymi manetkami zmiany biegów i podwójnymi analogowymi łopatkami tworzą autentyczny mechanizm najwyższej jakości.
Ulepszenie wiosła zgodnie ze specyfikacją Podium
Moduł Podium Advanced Paddle jest kompatybilny z kierownicami Fanatec, takimi jak ClubSport Steering Wheel F1® 2018, ClubSport Steering Wheel Formula V2.5 i ClubSport Universal Hub V2 (pełna lista kompatybilności znajduje się poniżej).
Podwójne łopatki sprzęgła w stylu F1
Dodaj dwie analogowe łopatki sprzęgła za kierownicą; używaj ich do optymalizacji ruszania lub skonfiguruj jedną jako hamulec ręczny. Możesz nawet jeździć bez pedałów, używając ich jako gazu i hamulca.
![](https://upload.cdn.baselinker.com/products/1005430/7f82a8ef2a3d481e5bd3cd18ce9addfe.jpg)
![](https://upload.cdn.baselinker.com/products/1005430/cc6a257acbdd333f2c7f67cd1cf1e22c.jpg)
Niesamowita trwałość
Bezkontaktowe czujniki Halla o nieograniczonej żywotności oznaczają, że Twoje podwójne analogowe łopatki będą działać precyzyjnie i spójnie.
Coś więcej niż tylko podwójne sprzęgło
Łopatki umożliwiają pracę w czterech różnych trybach (na obsługiwanych kierownicach): tryb punktu zacięcia sprzęgła w stylu F1, tryb sprzęgła/hamulca ręcznego, tryb hamulca/przepustnicy i tryb osi mapowanej.
Podwójne łopatki magnetyczne
Wymień standardowy moduł zmiany biegów na dwa wejścia po każdej stronie, łatwo dostępne dla ważnych funkcji, takich jak DRS.
![](https://upload.cdn.baselinker.com/products/1005430/7196ce2c8e37d3da888b9a08f50f31f6.jpg)
![](https://upload.cdn.baselinker.com/products/1005430/9fbe82eb437d7f166dcb911c21c45f79.jpg)
Sensacyjne wrażenia, niezrównana wydajność
Magnetyczne „klik” generuje solidne, pozytywne odczucie przy każdej zmianie biegów. Umożliwia szybką zmianę biegów. W zestawie znajdują się dwa zestawy łopatek, odpowiednie do małych i dużych kierownic.
Mechanizm bez sprężyn zapewniający trwałość
Działanie łopatki wykorzystuje silne magnesy zamiast sprężyn, tak jak w prawdziwym samochodzie wyścigowym. Przełączniki klasy samochodowej w połączeniu z systemem magnesów zapewniają większą trwałość.
Ogólny:
- Ulepsza piastę Podium Hub / ClubSport Universal Hub V2 (pełna lista kompatybilności poniżej)
- Ulepsza kierownice Fanatec, takie jak ClubSport Formula V2 (pełna lista kompatybilności poniżej)
- Jakość klasy samochodowej
- 2 komplety łopatek do kierownic małych i dużych
- Płyty wiosłowe wykonane z prawdziwego włókna węglowego o grubości 3 mm
- Klatka wykonana z obrabianego CNC aluminium
Podwójne łopatki sprzęgła w stylu F1:
- Dodaje dwie osie wejściowe analogowe do kierownicy
- Wysokiej precyzji bezkontaktowy czujnik Halla o nieograniczonej żywotności
- Umożliwia korzystanie z 4 trybów na kierownicach obsługujących tę funkcję:
- Tryb punktu zacięcia sprzęgła F1, który można dostosować i zapisać w menu strojenia
- Tryb sprzęgła/hamulca ręcznego
- Tryb hamulca/przepustnicy
- Mapowalny tryb osi analogowej
- Solidna metalowa konstrukcja
Podwójne łopatki magnetyczne:
Zastępuje istniejącą łopatkę zmiany biegów i dodaje dwa dodatkowe przyciski, do których można łatwo uzyskać dostęp w celu korzystania z ważnych funkcji, takich jak DRS.
- Zamiast stalowych sprężyn, tak jak w prawdziwych samochodach wyścigowych, zastosowano silne magnesy
- Sensacyjne, solidne uczucie „kliknięcia”
- Umożliwia szybką zmianę biegów
- Brak sprężyny oznacza większą trwałość
- Przetestowano w 1 milionie cykli
Kompatybilny z
- Piasta podium
- Kierownica ClubSport F1® 2018
- Kierownica ClubSport F1® 2019
- Kierownica ClubSport F1® 2020
- Kierownica ClubSport F1® 2021
- Kierownica ClubSport Formula V2
- Kierownica ClubSport Formula V2.5 X
- Kierownica ClubSport Formula V2.5
- Kierownica ClubSport RS
- Kierownica ClubSport BMW GT2 V2
- Uniwersalna piasta ClubSport V2
- ClubSport Universal Hub V2 dla Xbox
- ClubSport Steering Wheel Universal Hub do konsoli Xbox One – (w niektórych egzemplarzach może występować martwa strefa na osi łopatek analogowych, główne magnetyczne dźwignie zmiany biegów i łopatki pomocnicze nie są narażone na działanie czynników zewnętrznych)
Niekompatybilny z
- Kierownica ClubSport Formula Czarna / Karbonowa
- Kierownica ClubSport F1® Esports
- Kierownica ClubSport BMW M3 GT2
- ClubSport Steering Wheel Universal Hub (wersja wycofana ze sprzedaży)
- Kierownica ClubSport Porsche 918 RSR
- Kierownica CSL P1 do Xbox One
- Kierownica CSL Elite P1 do Xbox One
- Kierownica CSL Elite P1 do PS4™ (od CSL Elite Racing Wheel)
- Kierownica CSL Elite McLaren GT3
Co jest w zestawie:
- Moduły lewy i prawy z fabrycznie zamontowanymi płytkami sprzęgła z anodowanego na złoto aluminium
- Płytki zmiany biegów z włókna węglowego o grubości 3 mm do dużych kierownic (GT)
- Płytki zmiany biegów z włókna węglowego o grubości 3 mm do małych kierownic (Formuła)
- 4 dystanse P1806-10928 (do montażu płyty offsetowej)
- 1 Klucz imbusowy WS2 (do montażu płyty)
- 1 długi klucz imbusowy WS4 (do montażu APM)
- 4 śruby M5x16-8.8 czarne (do montażu APM)
- 4 śruby M3x12-8.8 czarne (do płyt środkowych z odsadzeniem)
- 8 śrub M3x7-8.8 czarnych (do wszystkich płyt węglowych)