Opis
- Baza Kierownicy Gran Turismo DD Pro z napędem bezpośrednim
- Zasilacz Boost Kit 180 (pakowany osobno)
- 4 nakrętki T do systemu montażu na szynie
- Nakładki na przyciski PlayStation®
- Kabel USB (typ C do typu A)
- Skrócona instrukcja obsługi
- Wymiary (dł. x szer. x wys.) 37cm x 29cm x 25cm
- Waga 4,9 kg

W 100% niestandardowy silnik został opracowany w Niemczech specjalnie do wyścigów symulacyjnych. Zapewnia rewelacyjną wydajność dzięki opatentowanej technologii FluxBarrier, przekazując dłoniom niuanse szczegółów sprzężenia zwrotnego z niezwykłą przejrzystością.
WYDAJNY I RESPONSYWNY.
Nasza opatentowana technologia FluxBarrier oznacza, że niesamowite działanie sprzężenia zwrotnego mieści się w niewielkiej obudowie. Niska masa obrotowa elementów wewnętrznych, w tym osi kierownicy wzmocnionej włóknem węglowym, zapewnia optymalną reakcję i przyspieszenie.
ZAAWANSOWANE FILTRY.
Ciesz się zrównoważonym sprzężeniem zwrotnym dzięki standardowemu menu strojenia, nie martwiąc się o ustawienia. Menu zaawansowanego strojenia odblokowuje wszystkie filtry, dzięki czemu możesz precyzyjnie dostroić siłę, płynność i mechaniczne wyczucie siły sprzężenia zwrotnego, nawet podczas jazdy.


- Oficjalna podstawa koła z napędem bezpośrednim do Gran Turismo®
- Zestaw Boost 180 (w zestawie) odblokowuje maksymalną siłę (szczytowy moment obrotowy 8 Nm)
- Oficjalnie licencjonowana na konsole PlayStation®5 i PlayStation®4
- System Direct-Drive zapewnia natychmiastowe, szczegółowe siłowe sprzężenie zwrotne
- Liniowa, stała wydajność
- Opatentowana, ekskluzywna technologia FluxBarrier optymalizuje wydajność i płynność silnika
- Pełna obsługa Fanatec SDK zapewnia kompatybilność ze wszystkimi głównymi grami wyścigowymi od razu po wyjęciu z pudełka
- Standardowe menu strojenia umożliwia początkującym szybkie rozpoczęcie pracy bez konieczności martwienia się o ustawienia
- Menu zaawansowanego strojenia umożliwia entuzjastom precyzyjne dostrojenie charakterystyki sprzężenia zwrotnego do ich preferencji jazdy
- Czujnik położenia Halla o wysokiej rozdzielczości (bezdotykowy), taki sam jak w serii Podium
- Oś kierownicza wykonana z kompozytu wzmocnionego włóknem węglowym
- Bez wentylatora: obudowa podstawy koła wykonana jest z aluminium (bierny radiator, element konstrukcyjny rdzenia) z kompozytowymi zaślepkami
- Obrót: 2520 stopni (ograniczony elektronicznie, regulowany)
- System pierścieni ślizgowych (testowany na tysiące godzin) zapewnia bezprzewodowe dostarczanie mocy i danych pomiędzy kierownicą a podstawą koła
- Szybkozamykacz klasy samochodowej, wymienny
- Kompatybilny z całym ekosystemem Fanatec (szczegóły w sekcji Kompatybilność)
- System szyn z nakrętkami teowymi po bokach i na dole, umożliwiający łatwą regulację montażu na twardo
- Opcjonalny zacisk stołowy (sprzedawany oddzielnie), obsługuje grubość stołu od 5 do 60 mm
Tylny panel z portami:
- Zasilanie
- USB-C do konsoli/komputera
- Skrzynia biegów 1
- Skrzynia biegów 2 (tylko sekwencyjna)
- Pedały
- Hamulec ręczny
- Montowane z przodu gwintowane wkładki do akcesoriów Fanatec (np. Statyczne łopatki zmiany biegów ClubSport, dostępne osobno). Nie jest przeznaczony do przedniego montażu rozstawu osi w kokpicie wyścigowym.


Zestaw wzmacniający 180
Wszystkie kokpity Fanatec
Zacisk stołowy CSL DD
Zacisk stołowy ClubSport V2
Wsporniki do montażu na podium (podstawa koła Gran Turismo DD Pro zawiera nakrętki M6 T do montażu bocznego; wsporniki do montażu na podium wymagają użycia śrub i podkładek M6)
Uwaga: kompatybilność ze wszystkimi urządzeniami peryferyjnymi została przetestowana przez firmę Fanatec, ale nie została przetestowana ani zatwierdzona przez firmę Sony Interactive Entertainment Inc.