FANATEC ClubSport DD 12Nm Wheel base

Na zamówienie
Dostępność: Produkt dostępny na zamówienie SKU: FAN-CLUB-DD12 Kategorie: , Tag:

4.299,00 

Wydłużony czas dostawy, dopytaj o szczegóły

Opis

Nasze najbardziej zaawansowane servo ClubSport w historii.

Całkowicie nowy ClubSport DD zapewnia stały moment obrotowy na poziomie 12 Nm przy niewiarygodnej responsywności i dynamice. Twój ulubiony symulator wyścigów nagle stał się znacznie bardziej realistyczny.



FANATEC ClubSport DD 12Nm Baza Kierownicy

Zawartość zestawu:

  • Baza Kierownicy ClubSport DD 12Nm z napędem bezpośrednim
  • Zasilacz
  • 4 nakrętki T do systemu montażu na szynie
  • Kabel USB (typ C do typu A)
  • Skrócona instrukcja obsługi
  • Wymiary opakowania (dł. x szer. x wys.) 46,5cm x 39,5cm x 25,5cm
  • Waga 12,64 kg





NAPĘD BEZPOŚREDNI WE WŁAŚCIWY SPOSÓB.

Nie wszystkie systemy Direct Drive są tworzone jednakowo. Dziesięciolecia doświadczeń z technologią siłowego sprzężenia zwrotnego przyczyniły się do wielu optymalizacji strukturalnych i elektronicznych w ClubSport DD, aby zapewnić wiodącą w branży wydajność w swojej klasie.




SPRAWNY OPERATOR.

Podział wirnika na przesunięte segmenty powoduje naturalne zmniejszenie momentu obrotowego. W połączeniu z naszą opatentowaną technologią FluxBarrier, która zwiększa wydajność i płynność, efektem są krystalicznie czyste informacje o sprzężeniu zwrotnym w każdej sytuacji na drodze.

                             Stały moment obrotowy, okrążenie za okrążeniem.

Zaprojektowany, aby spełniać rygorystyczne wymagania dotyczące chłodzenia, ClubSport DD jest najbardziej stabilnym termicznie serwem w swojej klasie, dzięki czemu możesz mieć całkowitą pewność, że wyjściowy moment obrotowy i sprzężenie zwrotne pozostaną stałe, niezależnie od tego, jak długo jeździsz.



PRAWDZIWY MOMENT OBROTOWY.

Wiele systemów napędu bezpośredniego dostępnych na rynku masowym nie utrzymuje deklarowanych wartości momentu obrotowego, z biegiem czasu stopniowo obniżając parametry znamionowe (zmniejszając wydajność silnika), aby uniknąć przegrzania. Wydajny silnik ClubSport DD i zoptymalizowany termicznie układ utrzymują prawdziwy moment obrotowy 12 Nm nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach, na przykład podczas wyścigu wytrzymałościowego przy maksymalnych ustawieniach siły sprzężenia zwrotnego.



POCZUJ PRZYCZEPNOŚĆ.

Wyjątkowa stabilność termiczna przekłada się na stałą wydajność, dzięki czemu zawsze możesz ufać informacjom, które czujesz za kierownicą. Prawdziwie poczujesz przyczepność opon i jedziesz na maksymalnych obrotach tylko wtedy, gdy Twój sprzęt zachowuje się tak samo przez całą sesję. ClubSport DD pomoże wytrenować pamięć mięśniową i stać się lepszym kierowcą.

                                     Błyskawiczne przyspieszenie.

Prędkość serwosilnika ClubSport DD pozwala nam precyzyjnie dostroić jego zachowanie z większą dokładnością niż jakikolwiek poprzedni serwomotor Fanatec. Oznacza to, że Twoja kierownica może sprawiać wrażenie bardzo aktywnej, wyraźnie komunikując najdrobniejsze szczegóły, a jednocześnie zapewniając doskonałą stabilność i odporność na niepożądane drgania.


FULLFORCE: FORCE FEEDBACK 2.0 DLA NAPĘDU BEZPOŚREDNIEGO.

Istniejący protokół siłowego sprzężenia zwrotnego został zaprojektowany dla urządzeń napędzanych przekładnią i paskiem – jedynego dostępnego wówczas sprzętu. FullForce to nowy protokół siłowego sprzężenia zwrotnego , dostosowany specjalnie do napędu FANATEC® Direct Drive. Wykorzystując natychmiastową reakcję i zerowy luz technologii napędu bezpośredniego, FullForce generuje wibracje o wysokiej częstotliwości, zapewniając nowy poziom wciągających efektów. Poczuj obroty silnika i szczegóły nawierzchni drogi jak nigdy dotąd. Tylko FullForce daje Ci pełnię wrażeń z jazdy samochodem wyścigowym.


PRECYZYJNA REAKCJA.

Wiodąca w swojej klasie wydajność w połączeniu z wydajnym procesorem sprawia, że każda reakcja silnika jest niewiarygodnie szybka i dynamiczna, a jednocześnie pozostaje idealnie stabilna. To zachowanie nadaje się do tradycyjnych sygnałów siłowego sprzężenia zwrotnego, a także ulepszonych sygnałów FullForce (w obsługiwanych grach).

                                                     Solidny jak skała.

Niewiarygodna moc w kompaktowym opakowaniu.




NAJMOCNIEJSZY WAŁ SILNIKA.

Aluminiowy wał wewnątrz silnika jest najmocniejszy, jaki kiedykolwiek wyprodukowaliśmy. Umiejscowienie elektroniki pierścienia ślizgowego pozwala na wykonanie wału o większej grubości ścianki. Gniazdo łożyska jest również w pełni aluminiowe, co zapewnia duże obciążenie promieniowe, precyzję obrotu i lepsze ekranowanie przed zakłóceniami elektromagnetycznymi i ESD.




QR2.

ClubSport DD został od podstaw zaprojektowany z myślą o QR2. Moduł elektroniki QR jest teraz w pełni zintegrowany z wałem, co znacznie poprawia jego wytrzymałość. Wymiana konstrukcji QR2 na QR1 powoduje jedynie usunięcie zewnętrznego metalowego kołnierza, co oznacza, że nie ma połączenia elektronicznego do wymiany.

Najważniejsze cechy:

  • Serwomotor z napędem bezpośrednim
  • Zaprojektowany na zamówienie w Niemczech dla ClubSport DD specjalnie do wyścigów sim
  • Stały moment obrotowy 12 Nm
  • Zoptymalizowany kąt pochylenia magnesów wirnika zmniejsza moment zaczepowy
  • Opatentowana, ekskluzywna technologia FluxBarrier poprawia wydajność i płynność silnika
  • Technologia FullForce
  • Nowy protokół siłowego sprzężenia zwrotnego opracowany dla Fanatec Direct Drive
  • Efekty szczegółowe o bardzo niskim opóźnieniu dzięki precyzyjnej kontroli częstotliwości silnika
  • Pasywnie chłodzony serwomotor
  • Najbardziej stabilny termicznie serwomotor w swojej klasie
  • Stała wydajność w najbardziej ekstremalnych warunkach
  • QR2
  • Serwomotor zoptymalizowany od podstaw pod kątem QR2
  • Moduł elektroniki zintegrowany z wałem
  • Odlew aluminiowy z wykończeniem maszynowym CNC
  • System szybkiego zwalniania zapożyczony ze sportów motorowych
  • Możliwe obniżenie wersji QR1 (sprzedawane osobno – dostępne wkrótce)
  • Zaprojektowany dla komputerów PC z systemem Windows, może być używany na konsoli Xbox, jeśli jest wyposażony w kierownicę z licencją Xbox
  • Pełna obsługa Fanatec SDK zapewnia kompatybilność ze wszystkimi głównymi grami wyścigowymi od razu po wyjęciu z pudełka
  • Standardowe menu strojenia umożliwia początkującym szybkie rozpoczęcie pracy bez konieczności martwienia się o ustawienia
  • Menu zaawansowanego strojenia umożliwia entuzjastom precyzyjne dostrojenie charakterystyki siłowego sprzężenia zwrotnego do ich preferencji jazdy
  • Czujnik położenia Halla o wysokiej rozdzielczości (bezdotykowy).
  • Obrót: 2520 stopni (ograniczony elektronicznie, regulowany)
  • System pierścieni ślizgowych (testowany na tysiące godzin) zapewnia bezprzewodowe dostarczanie mocy i danych pomiędzy kierownicą a podstawą koła bez konieczności stosowania mechanicznego ogranicznika (umożliwia ustawienie dużego kąta skrętu)
  • Kompatybilny z całym ekosystemem Fanatec (szczegóły w sekcji Kompatybilność)
  • System szyn z nakrętkami teowymi po bokach i na dole, umożliwiający łatwą regulację montażu na twardo

Porty:

  • Zasilanie
  • USB-C do komputera/konsoli
  • Skrzynia biegów 1
  • Skrzynia biegów 2(tylko sekwencyjna)
  • Pedały
  • Hamulec ręczny
  • CAN (dla przyszłych urządzeń peryferyjnych Fanatec)
  • Montowane z przodu wkładki gwintowane do przyszłych akcesoriów Fanatec. Nie jest przeznaczony do przedniego montażu wkokpicie wyścigowym.

Platformy

  • PC: Ta podstawa koła jest kompatybilna z komputerem PC w połączeniu z kierownicą Fanatec. Sprawdź strony poszczególnych produktów Kierownicy, aby sprawdzić kompatybilność podstawy koła.
  • Xbox®: Ta podstawa staje się kompatybilna z Xbox One® i Xbox Series X|S, jeśli jest używana z dowolną kierownicą Fanatec z licencją Xbox.
  • PlayStation®: Ten produkt nie jest kompatybilny z żadną konsolą PlayStation® i nie można go uaktualnić w celu zapewnienia kompatybilności.

Podstawa koła ClubSport DD jest kompatybilna z:

  • Wszystkie kierownice Fanatec*
  • Wszystkie pedały Fanatec (w przypadku pedałów bez połączenia RJ12 mogą być wymagane kable przejściowe)
  • Skrzynia ClubSport (wszystkie wersje)
  • Hamulec ręczny ClubSport
  • Wszystkie kokpity Fanatec
  • Zacisk stołowy ClubSport DD
  • Zacisk stołowy ClubSport V2
  • Wsporniki do montażu na podium (podstawa koła ClubSport DD zawiera nakrętki T M6 do montażu bocznego; wsporniki do montażu na podium wymagają użycia śrub i podkładek M6)
  • Uwaga: statyczne łopatki zmiany biegów ClubSport nie są obsługiwane.

*Starsze kierownice QR1 bez wymiennego szybkozamykacza wymagają akcesorium QR1 Base-Side (typ F).

Informacje dodatkowe

Waga 13 kg
Wymiary 26 × 40 × 47 cm
Moment obrotowy

Platforma

Producent

Rodzaj silnika

System montażu bazy