Opis
Conspit Ares 20 Platinum
to flagowy model serii ARES, który zapewnia bezkompromisowe osiągi napędu bezpośredniego dla kierowców symulatorów wyścigowych poszukujących absolutnej kontroli i maksymalnych rezerw mocy. Zaprojektowany przez inżynierów sportów motorowych i profesjonalnych kierowców, wyznacza nowe standardy precyzji, Force Feedback i trwałości – zarówno w sprintach, jak i wyścigach wytrzymałościowych.
Opanuj scenę
CONSPIT łączy elitarne siły profesjonalnych kierowców i czołowy zespół inżynierów wyścigowych, wykorzystując nasze wszechstronne doświadczenie w sportach motorowych, aby stworzyć swój pierwszy produkt z napędem bezpośrednim. Rozstawy osi serii Ares, w tym ARES 12 i ARES 20 Platinum, charakteryzują się wyjątkową wydajnością i wyraźnie konkurencyjnymi cechami w wielu wymiarach.
Wyższa wydajność
Zaprojektowany dla kierowców symulatorów wyścigowych poszukujących najwyższych wrażeń z gry, Ares wyposażony jest w 23-bitowy enkoder optyczny o wysokiej rozdzielczości i precyzyjny silnik z napędem bezpośrednim o skośnych biegunach, opracowany specjalnie do wyścigów symulacyjnych. W połączeniu ze zoptymalizowanym, wydajnym systemem sprzężenia zwrotnego siły, zapewnia niezrównane, niezwykle płynne wrażenia z jazdy.
23-bitowy enkoder optyczny
Seria Ares jest wyposażona w precyzyjny enkoder optyczny o rozdzielczości kątowej poniżej 0,01° i 23-bitowej. Zapewnia on znacznie wyższą dokładność i stabilność w porównaniu z powszechnie stosowanymi na rynku enkoderami magnetycznymi. W przeciwieństwie do systemów magnetycznych, enkoder optyczny skutecznie eliminuje błędy spójności i współosiowości, zapewniając płynniejsze i bardziej precyzyjne sprzężenie zwrotne siły oraz znacznie lepsze wrażenia z jazdy.
Porównanie – optyczne i magnetyczne
Enkoder optyczny zastosowany w systemie Ares Wheelbase charakteryzuje się lepszą wydajnością w porównaniu do enkoderów magnetycznych o identycznej rozdzielczości.
Zaawansowana dynamika Force Feedback
Baza serii Ares wyposażona jest w zaawansowany system sterowania silnikiem, zapewniający stabilność, wydajność i precyzyjną dokładność pozycjonowania podczas Force Feedback. Dzięki szybkości narastania momentu obrotowego do 9,5 Nm/ms, rejestruje nawet najdrobniejsze szczegóły.
Do zadań specjalnych
W przeciwieństwie do standardowych, przemysłowych serwosilników, które są powszechnie stosowane, Ares charakteryzuje się opatentowaną konstrukcją silnika, specjalnie zaprojektowaną tak, aby spełniać wyjątkowe wymagania symulatora wyścigów, optymalizując wrażenia z prowadzenia, sprzężenie zwrotne układu kierowniczego i stabilność, zapewniając:
• Błyskawiczną reakcję momentu obrotowego
• Minimalne zacinanie się momentu obrotowego (mniej niż 2,3%)
• Ultrapłynne prowadzenie
• Precyzyjne sterowanie
Konstrukcja z podwójnym skośnym słupem
Zastosowanie konstrukcji z podwójnymi skośnymi biegunami, zarówno stojana, jak i wirnika, optymalizuje moment obrotowy, znacznie zmniejszając tętnienia momentu obrotowego, drgania elektromagnetyczne i hałas, co przekłada się na doskonałą wydajność NVH (hałas, wibracje i szorstkość).
Ultrawysoka gęstość momentu obrotowego
Kompaktowy rozmiar, ogromna moc. Wykorzystując rdzenie o ultrawysokiej przenikalności magnetycznej i mocne magnesy NdFeB, a także optymalny współczynnik szczeliny powietrznej i konstrukcję o wysokim współczynniku wypełnienia szczeliny, ten silnik osiąga wysoką gęstość momentu obrotowego i zapewnia dużą moc wyjściową.
Zminimalizowany moment obrotowy
Po licznych symulacjach i iteracjach prototypów, firma Ares dopracowała konstrukcję elektromagnetyczną. Podwójny stojan i wirnik o skośnych biegunach, wysoki stosunek szczeliny do bieguna, optymalna szczelina powietrzna i precyzyjny obwód magnetyczny minimalizują moment obrotowy, zapewniając wyjątkowo płynne sterowanie.
Zaawansowane zarządzanie termiczne
Monitorowanie temperatury systemu w czasie rzeczywistym i z wysoką częstotliwością gwarantuje stabilną pracę silnika i układu sterowania, oferując wyjątkową wydajność zarządzania ciepłem.
Ekskluzywne testy wydajności rzeczywistego momentu obrotowego
W CONSPIT odrzucamy wirtualne roszczenia. Podczas prac nad rozstawem osi modelu Ares, zastosowaliśmy precyzyjne testy klasy przemysłowej, aby upewnić się, że wszystkie dane dotyczące osiągów są oparte na rzeczywistych dowodach. Walidacja obejmowała precyzyjny czujnik dynamicznego momentu obrotowego umieszczony między kołem a wałem wyjściowym silnika, o rozdzielczości poniżej 0,01 Nm i częstotliwości reakcji do 1 kHz. Umożliwiło to monitorowanie w czasie rzeczywistym rzeczywistego momentu obrotowego w rękach kierowcy, precyzyjnie dopasowanego do sygnałów z silnika, co pozwala na precyzyjne dostrojenie osiągów.
Precyzyjna kalibracja i optymalizacja
Oprócz precyzyjnej kalibracji parametrów momentu obrotowego, The Testing oferuje również niezawodne narzędzie do obiektywnej ilościowej oceny regulacji czucia bazowego. Pozwala to na ocenę i optymalizację takich cech, jak zakres dynamiki momentu obrotowego, responsywność i szum o wysokiej częstotliwości, które mają duży wpływ na czucie.
Innowacyjny projekt przemysłowy
Dzięki smukłemu, kompaktowemu profilowi i wizualnie lekkiej konstrukcji ARES oferuje wielokątne doznania estetyczne, które przewyższają zarówno oczekiwania wizualne, jak i wydajnościowe.
Wygrywanie dzięki szczegółom
Wykonany z najwyższej jakości stopu aluminium lotniczego i wyposażony w sprawdzoną konstrukcję odprowadzającą ciepło, ARES gwarantuje wyjątkową trwałość, niezawodność w wyścigach wytrzymałościowych oraz doskonałą fakturę dzięki zaawansowanemu formowaniu i obróbce powierzchni.
Moduł POGO do przyszłej rozbudowy
Przód bazy wyposażony jest w styki magnetyczne, umożliwiające łatwą instalację i przyszłą rozbudowę o różne elementy funkcjonalne.
Konstrukcja o wysokim poziomie bezpieczeństwa
Specjalny tryb bezpieczeństwa zapewnia ochronę kierowcy i pozwala dzieciom na bezpieczną zabawę pod nadzorem rodziców.
Conspit Link 2.0
Z łatwością konfiguruj funkcje rozstawu osi, dostosuj FFB, monitoruj status i twórz własne ustawienia za pomocą oprogramowania Conspit Link 2.0. Oficjalne ustawienia zostały opracowane przez profesjonalnych kierowców i inżynierów dynamiki pojazdów, co pozwala na szybkie przełączanie się między grami lub ustawieniami pojazdu, w tym ustawienia od uznanych profesjonalnych kierowców, takich jak Laurin Heinrich.
System szybkiego zwalniania CDP
Baza Ares wyposażona jest w system CDP QR, inspirowaną Formułą 1, aluminiową klamrę 7075, obrabianą CNC, oraz mechanizm blokady kulkowej, zapewniający precyzyjne przenoszenie momentu obrotowego i pozycjonowanie. Sprężynowe styki zapewniają stabilność i odporność na zakłócenia elektromagnetyczne, a zoptymalizowana geometria zapobiega zużyciu, gwarantując trwałość bez luzów przy dużych obciążeniach.
Specyfikacja:
- Wymiary: 134 x 150 x 287 mm
- Waga: 7,9 kg
- Maksymalny moment obrotowy: 20 Nm
- Enkoder: 23-bitowy enkoder optyczny o wysokiej rozdzielczości
- Silnik: Napęd bezpośredni o biegunach skośnych
- Quick Release: System szybkiego zwalniania CONSPIT CDP
- Montaż: M6 x 4 (dół), M8 x 4 (boki)
- Platforma: PC Windows
- Połączenie: USB
- Przewód: Kabel USB 3.0
- Oprogramowanie: CONSPIT LINK 2.0