Opis
Conspit H3 Dual-Mode Hydraulic Handbrake
Układ hydrauliczny z amortyzacją klasy motorsportowej, dwutrybowa pozycja dźwigni do driftu i rajdów, precyzyjny czujnik hydrauliczny 5 MPa, czterostopniowa regulacja siły, regulowane napięcie wstępne
H3 Hydrauliczny hamulec ręczny dwufunkcyjny
Zaprojektowany specjalnie dla kierowców, którzy z pasją oddają się driftom i rajdom symulacyjnym. Wyposażony w opatentowaną technologię i zaawansowane wykonanie, towarzyszy Ci w podboju dróg wyścigowych z radością.
Ulepszony układ hydrauliczny CONSPIT
Z ulepszoną konstrukcją układu hydraulicznego, znacznie poprawiającą tłumienie i zapewniającą wyjątkową płynność. Wydłużony tłok i precyzyjnie obrobiona powierzchnia cylindra hydraulicznego poprawiają szczelność, a wysokowydajne elastomery zapewniają trwałość i długotrwałe użytkowanie.
Precyzyjne wprowadzanie danych
Wyposażony w precyzyjny czujnik hydrauliczny 5Mpa hamulec ręczny H3 jest w stanie wykryć najmniejsze ruchy kierownicy, zapewniając precyzyjną kontrolę nad poślizgiem tylnego koła.
Pozycja dźwigni w trybie podwójnym
Umożliwia łatwą zmianę położenia dźwigni hamulca ręcznego między klasycznym a konkurencyjnym położeniem, dostosowując się do różnych warunków jazdy.
Inżynieria precyzyjna i wydajność
Konstrukcja wyścigowa z precyzyjnie obrobionym mechanicznie materiałem gwarantuje trwałość, brak luzów mechanicznych i stałe sprzężenie zwrotne. Zoptymalizowana obróbka powierzchni zwiększa gęstość powłoki i trwałość.
Regulowane napięcie wstępne
Pokrętło regulacyjne umożliwia precyzyjne dostrojenie napięcia wstępnego, zmieniając początkowe napięcie i opór dźwigni zgodnie z własnymi preferencjami.
Postęp mechaniczny
Precyzyjnie obrobione części i wysokiej jakości uszczelnione łożyska zapewniają odporność ruchomych elementów na pył, co przekłada się na długoterminową trwałość.
Czterostopniowa regulacja siły
Wyposażony w czterostopniową regulację siły hamowania, użytkownik może swobodnie przełączać się między preferowanymi ustawieniami siły hamowania poprzez szybką zmianę położenia sworznia. Dzięki dwukrotnej różnicy siły hamowania między pozycjami 1 i 4, hamulec ręczny oferuje szeroki zakres regulacji, zapewniając spersonalizowane wrażenia z jazdy.
Styl estetyczny CONSPIT
Wyjątkowa estetyka wyścigowo-przemysłowa, oferująca połączenie funkcjonalności mechanicznej i atrakcyjności wizualnej.
Specyfikacja
- Wymiary: 218x81x320 mm
- Waga: 1004 g
- Materiał główny: stop aluminium
- Typ czujnika: hydrauliczny
- Montaż: od spodu Φ6 mm
- Platforma: PC
- Połączenie: USB bezpośrednio, CONSPIT CAN, Fanatec Base (po szczegóły prosimy skontaktować się z przedstawicielem CONSPIT)
- Przewód: Kabel USB, kabel danych CAN
- Oprogramowanie: Conspit Link 2.0