Opis

Nasze najbardziej zaawansowane servo ClubSport w historii.
Całkowicie nowy ClubSport DD zapewnia stały moment obrotowy na poziomie 12 Nm przy niewiarygodnej responsywności i dynamice. Twój ulubiony symulator wyścigów nagle stał się znacznie bardziej realistyczny.
FANATEC ClubSport DD 12Nm Baza Kierownicy
Zawartość zestawu:
- Baza Kierownicy ClubSport DD 12Nm z napędem bezpośrednim
- Zasilacz
- 4 nakrętki T do systemu montażu na szynie
- Kabel USB (typ C do typu A)
- Skrócona instrukcja obsługi
- Wymiary opakowania (dł. x szer. x wys.) 46,5cm x 39,5cm x 25,5cm
- Waga 12,64 kg


NAPĘD BEZPOŚREDNI WE WŁAŚCIWY SPOSÓB.
Nie wszystkie systemy Direct Drive są tworzone jednakowo. Dziesięciolecia doświadczeń z technologią siłowego sprzężenia zwrotnego przyczyniły się do wielu optymalizacji strukturalnych i elektronicznych w ClubSport DD, aby zapewnić wiodącą w branży wydajność w swojej klasie.
SPRAWNY OPERATOR.
Podział wirnika na przesunięte segmenty powoduje naturalne zmniejszenie momentu obrotowego. W połączeniu z naszą opatentowaną technologią FluxBarrier, która zwiększa wydajność i płynność, efektem są krystalicznie czyste informacje o sprzężeniu zwrotnym w każdej sytuacji na drodze.

Stały moment obrotowy, okrążenie za okrążeniem.
Zaprojektowany, aby spełniać rygorystyczne wymagania dotyczące chłodzenia, ClubSport DD jest najbardziej stabilnym termicznie serwem w swojej klasie, dzięki czemu możesz mieć całkowitą pewność, że wyjściowy moment obrotowy i sprzężenie zwrotne pozostaną stałe, niezależnie od tego, jak długo jeździsz.

PRAWDZIWY MOMENT OBROTOWY.
Wiele systemów napędu bezpośredniego dostępnych na rynku masowym nie utrzymuje deklarowanych wartości momentu obrotowego, z biegiem czasu stopniowo obniżając parametry znamionowe (zmniejszając wydajność silnika), aby uniknąć przegrzania. Wydajny silnik ClubSport DD i zoptymalizowany termicznie układ utrzymują prawdziwy moment obrotowy 12 Nm nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach, na przykład podczas wyścigu wytrzymałościowego przy maksymalnych ustawieniach siły sprzężenia zwrotnego.

Błyskawiczne przyspieszenie.
Prędkość serwosilnika ClubSport DD pozwala nam precyzyjnie dostroić jego zachowanie z większą dokładnością niż jakikolwiek poprzedni serwomotor Fanatec. Oznacza to, że Twoja kierownica może sprawiać wrażenie bardzo aktywnej, wyraźnie komunikując najdrobniejsze szczegóły, a jednocześnie zapewniając doskonałą stabilność i odporność na niepożądane drgania.

FULLFORCE: FORCE FEEDBACK 2.0 DLA NAPĘDU BEZPOŚREDNIEGO.
Istniejący protokół siłowego sprzężenia zwrotnego został zaprojektowany dla urządzeń napędzanych przekładnią i paskiem – jedynego dostępnego wówczas sprzętu. FullForce to nowy protokół siłowego sprzężenia zwrotnego , dostosowany specjalnie do napędu FANATEC® Direct Drive. Wykorzystując natychmiastową reakcję i zerowy luz technologii napędu bezpośredniego, FullForce generuje wibracje o wysokiej częstotliwości, zapewniając nowy poziom wciągających efektów. Poczuj obroty silnika i szczegóły nawierzchni drogi jak nigdy dotąd. Tylko FullForce daje Ci pełnię wrażeń z jazdy samochodem wyścigowym.
PRECYZYJNA REAKCJA.
Wiodąca w swojej klasie wydajność w połączeniu z wydajnym procesorem sprawia, że każda reakcja silnika jest niewiarygodnie szybka i dynamiczna, a jednocześnie pozostaje idealnie stabilna. To zachowanie nadaje się do tradycyjnych sygnałów siłowego sprzężenia zwrotnego, a także ulepszonych sygnałów FullForce (w obsługiwanych grach).

Solidny jak skała.
Niewiarygodna moc w kompaktowym opakowaniu.

NAJMOCNIEJSZY WAŁ SILNIKA.
Aluminiowy wał wewnątrz silnika jest najmocniejszy, jaki kiedykolwiek wyprodukowaliśmy. Umiejscowienie elektroniki pierścienia ślizgowego pozwala na wykonanie wału o większej grubości ścianki. Gniazdo łożyska jest również w pełni aluminiowe, co zapewnia duże obciążenie promieniowe, precyzję obrotu i lepsze ekranowanie przed zakłóceniami elektromagnetycznymi i ESD.
QR2.
ClubSport DD został od podstaw zaprojektowany z myślą o QR2. Moduł elektroniki QR jest teraz w pełni zintegrowany z wałem, co znacznie poprawia jego wytrzymałość. Wymiana konstrukcji QR2 na QR1 powoduje jedynie usunięcie zewnętrznego metalowego kołnierza, co oznacza, że nie ma połączenia elektronicznego do wymiany.

Najważniejsze cechy:
- Serwomotor z napędem bezpośrednim
- Zaprojektowany na zamówienie w Niemczech dla ClubSport DD specjalnie do wyścigów sim
- Stały moment obrotowy 12 Nm
- Zoptymalizowany kąt pochylenia magnesów wirnika zmniejsza moment zaczepowy
- Opatentowana, ekskluzywna technologia FluxBarrier poprawia wydajność i płynność silnika
- Technologia FullForce
- Nowy protokół siłowego sprzężenia zwrotnego opracowany dla Fanatec Direct Drive
- Efekty szczegółowe o bardzo niskim opóźnieniu dzięki precyzyjnej kontroli częstotliwości silnika
- Pasywnie chłodzony serwomotor
- Najbardziej stabilny termicznie serwomotor w swojej klasie
- Stała wydajność w najbardziej ekstremalnych warunkach
- QR2
- Serwomotor zoptymalizowany od podstaw pod kątem QR2
- Moduł elektroniki zintegrowany z wałem
- Odlew aluminiowy z wykończeniem maszynowym CNC
- System szybkiego zwalniania zapożyczony ze sportów motorowych
- Możliwe obniżenie wersji QR1 (sprzedawane osobno – dostępne wkrótce)
- Zaprojektowany dla komputerów PC z systemem Windows, może być używany na konsoli Xbox, jeśli jest wyposażony w kierownicę z licencją Xbox
- Pełna obsługa Fanatec SDK zapewnia kompatybilność ze wszystkimi głównymi grami wyścigowymi od razu po wyjęciu z pudełka
- Standardowe menu strojenia umożliwia początkującym szybkie rozpoczęcie pracy bez konieczności martwienia się o ustawienia
- Menu zaawansowanego strojenia umożliwia entuzjastom precyzyjne dostrojenie charakterystyki siłowego sprzężenia zwrotnego do ich preferencji jazdy
- Czujnik położenia Halla o wysokiej rozdzielczości (bezdotykowy).
- Obrót: 2520 stopni (ograniczony elektronicznie, regulowany)
- System pierścieni ślizgowych (testowany na tysiące godzin) zapewnia bezprzewodowe dostarczanie mocy i danych pomiędzy kierownicą a podstawą koła bez konieczności stosowania mechanicznego ogranicznika (umożliwia ustawienie dużego kąta skrętu)
- Kompatybilny z całym ekosystemem Fanatec (szczegóły w sekcji Kompatybilność)
- System szyn z nakrętkami teowymi po bokach i na dole, umożliwiający łatwą regulację montażu na twardo
Porty:
- Zasilanie
- USB-C do komputera/konsoli
- Skrzynia biegów 1
- Skrzynia biegów 2(tylko sekwencyjna)
- Pedały
- Hamulec ręczny
- CAN (dla przyszłych urządzeń peryferyjnych Fanatec)
- Montowane z przodu wkładki gwintowane do przyszłych akcesoriów Fanatec. Nie jest przeznaczony do przedniego montażu wkokpicie wyścigowym.
Platformy
- PC: Ta podstawa koła jest kompatybilna z komputerem PC w połączeniu z kierownicą Fanatec. Sprawdź strony poszczególnych produktów Kierownicy, aby sprawdzić kompatybilność podstawy koła.
- Xbox®: Ta podstawa staje się kompatybilna z Xbox One® i Xbox Series X|S, jeśli jest używana z dowolną kierownicą Fanatec z licencją Xbox.
- PlayStation®: Ten produkt nie jest kompatybilny z żadną konsolą PlayStation® i nie można go uaktualnić w celu zapewnienia kompatybilności.
Podstawa koła ClubSport DD jest kompatybilna z:
- Wszystkie kierownice Fanatec*
- Wszystkie pedały Fanatec (w przypadku pedałów bez połączenia RJ12 mogą być wymagane kable przejściowe)
- Skrzynia ClubSport (wszystkie wersje)
- Hamulec ręczny ClubSport
- Wszystkie kokpity Fanatec
- Zacisk stołowy ClubSport DD
- Zacisk stołowy ClubSport V2
- Wsporniki do montażu na podium (podstawa koła ClubSport DD zawiera nakrętki T M6 do montażu bocznego; wsporniki do montażu na podium wymagają użycia śrub i podkładek M6)
- Uwaga: statyczne łopatki zmiany biegów ClubSport nie są obsługiwane.
*Starsze kierownice QR1 bez wymiennego szybkozamykacza wymagają akcesorium QR1 Base-Side (typ F).